[Ac] KMix i SB Live!

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 20 Kwi 2008, 06:38:41 CEST

Dnia sobota, 19 kwietnia 2008, Bartłomiej Zimoń napisał:
> Saturday 19 of April 2008 08:11:35 Grzegorz napisał(a):
[...]
> [...]
[...]
> Problemu szukalbym w alsie :
>
> alsamixer
> Tez ma pewnie mniej suwakow
> U siebie zauwazylem ze raz jest ich wiecej raz mniej nie wiem od czego to
> zalezy bo nie wnikalem jeszcze. Ostatnio byla wlasnie jakas nowa alsa moze
> sprobuj zbudowac sobie starsza lub uaktualnij do najnowszej. To moze byc
> problem z modulem snd-mixer-oss sprawdz na jakims innym standardowym
> mikserze jakie sa suwaki dostepne.
[...]

No własnie, że jednak nie...
Alsamixer ma prawidłową (chyba) ilość suwaków.
Bynajmniej ma ich tyle ile bywało wcześniej w kmix (na tyle, na ile pamiętam).

P.S.
kdemultimedia-kmix-3.5.9-2.athlon

--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak