problem z instalacją OOo 2.4

Krzysztof Kowalczyk opperput w gmail.com
Pon, 21 Kwi 2008, 12:49:00 CEST

Tomasz Wittner pisze:

> Próbowałem zinstalować OOo-2.4 z openoffice.org (czyli takie, o których pisze
> Krzysztof) - "coś tam pokazało rpm 3", rpm -qpl jakiś-pakiet-oo.i586.rpm
> pokazuje zero plików.
> [...]

OOo 2.4 rzeczywiscie robi duze problemy gdy probuje sie go zainstalowac.
Gdy juz sie czlowiek upora z nieprawidlowa architektura ("warning:
package skipped") to z kolei wyskakuja bledy zaleznosci, a jak sie
zainstaluje "na sile" to na dysku nie pojawiaja sie zadne pliki. Nie
wiem jak sobie z tym poradzic, jedynym wyjsciem jest instalacja OOo 3.0
beta.

pozdrawiam,
Krzysztof Kowalczyk