GPRS - wybór

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 13:24:24 CEST

Arkadiusz Miskiewicz pisze:
> Temat nieco offtopic.
>
> Którą sieć GSM polecacie w temacie modemu GPRS, pokrycia kraju, jakości pracy
> itp? Głównie pomniejsze miejscowości i wiejskie dziury.
>
> Modem sprawa wtórna ale coś na expresscard z hdspa mile widziane (jak już
> człowiek zawita w okolicy większych metropolii).
>
> Swego czasu słyszałem sporo dobrego w temacie plusgsm oraz wiele złego w
> temacie orange.

Używam plusgsm od 2 lat w zasadzie jako łącza domowego. Gdzieś od pół
roku UMTS/HDSPA działa w Warszawie stabilnie. Sporadycznie zdarzają się
  przerwy w transmisji do 1 min, co czasem denerwuje jak się pracuje na
konsoli. Nigdy nie miałem sytuacji, żeby łączności nie było w ogóle -
działa ok nawet podczas jazdy samochodem.

pozdrawiam,
Łukasz