Re: GPRS - wybór

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 13:33:36 CEST

On Mon, 21 Apr 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Temat nieco offtopic.
>
> Którą sieć GSM polecacie w temacie modemu GPRS, pokrycia kraju, jakości pracy
> itp? Głównie pomniejsze miejscowości i wiejskie dziury.

Tam gdzie ja używałem GSM, to nie polecam Ery.

> Swego czasu słyszałem sporo dobrego w temacie plusgsm oraz wiele złego w
> temacie orange.

Używałem obu operatorów, jakość podobna. Niektórzy twierdzą że orange
ma więcej nadajników z EDGE (u mnie na wsi tak właśnie było.)
Jeśli masz mozliwość wypożyczenia modemu bez simlocka, to warto
zainwestować 40zł i kupić SimDatę, oraz Orange Free na kartę.
Wybrać się w teren i samemu potestować. :)
Przy okazji, ja ostatnio antenę do iPlusa trzymam w łazience. ;)
Jeśli jest na parapecie (jak dawniej) to trzy BTSy w zasięgu
co chwila się "przerzucają" między sobą i nie da się praktycznie
pracować w sieci. :(
--
pzdr
Stacho Pal