[Th] poldek i ładowanie łat do indeksów dla głównego katalogu z repozytorium.

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 24 Kwi 2008, 00:39:01 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :
> Czy jest możliwość takiego skonfigurowania poldka, żeby dla głównych
> katalogów th wykonywał zawsze coś w rodzaju --upa, a dla tych
> dodatkowych --up? Bo mnie już czasami szlag trafia, co kończy się
> wciśnięciem Ctrl+C i poldek --upa.
Czy jest potrzeba jakiejś konfiguracji ? :
# poldek -n th-arch -n th-noarch --upa ; poldek --up

/etc/poldek/repos.d/pld.conf :
_pld_arch       =       athlon
 _pld_prefix = ftp://ftp.th.pld-linux.org/dists/th
_th_idxtype = pndir

[...]

[source]
type    =       %{_th_idxtype}
name    =       th-arch
path    =       %{_pld_prefix}/PLD/%{_pld_arch}/RPMS/
# signed        =       yes

[source]
type    =       %{_th_idxtype}
name    =       th-noarch
path    =       %{_pld_prefix}/PLD/noarch/RPMS/
# signed        =       yes
[...]

--
Pozdrawiam,