[Th] OpenOffice przestało mi się uruchamiać

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Czw, 24 Kwi 2008, 14:55:17 CEST

Łukasz Maśko pisze:
> Przed chwilą zauważyłem pewną niepokojącą rzecz: OOo (wersja
> 2.4.0.2-ooh680_m12.0.5.i686) przestało mi startować. Jeśli chcę je odpalić
> z menu KDE lub np. klikając na plik z nim skojarzony, to na krótką chwilę
> wyświetlany jest startowy obrazek, ale za moment znika i nic się nie
> uruchamia.
>
> Natomiast poszczególne aplikacje odpalają się z klawiatury.
>
> Zapewne jakiś bałagan w plikach konfiguracyjnych, chociaż gdy pracowałem na
> tym kompie poprzednio to wszystko działo jak należy. Czy ktoś ma pomysł, co
> może być nie tak?

> [...]

Niedawno potrafiłem uruchomić OOo 2.4 i nawet poklikać ikony, ale broń
Boże wpisać jakikolwiek tekst - zabijało od razu okienko. Powodem był
spellchecker. Po wyłączeniu sprawdzania pisowni i ponownym włączeniu
problem znikł. Skoro potrafisz uruchomić program, a przy wczytywaniu
plików zabija Ci go, to może Twój problem jest podobny do mojego.

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl