Problemy z polipo

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Sob, 26 Kwi 2008, 08:48:42 CEST

Witam,

Mam problemy z polipo. Używam polipo-1.0.4-2.i686 na AC i problem
objawia się tak, że od czasu do czasu demon po prostu zdycha - userzy
dostają connection refused i trzeba zrestartować usługę.
Nie potrafię tego zdiagnozować, póki co dorzuciłem restart co godzinę
do crona i na razie chodzi tak. Oczywiście nie podoba mi się takie
rozwiązanie.

Czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami? Albo może polecić małe
caching proxy, którym mógłbym zastąpić polipo (serwer to tylko p3 z
niedużą ilością RAMu)?

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek