TH: czemu udev nie robi tego co mu kazano?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 29 Kwi 2008, 17:45:47 CEST

On Thu, 24 Apr 2008, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> [...]
> Przypuszczam, że powinno się rozdzielić sytuację, kiedy modem jest
> podłączany oraz odłączany. W tym celu używamy ACTION/LABEL :
> ACTION!="add", GOTO="nasza_etykietka"
> LABEL="nasza_etykietka"

Hmm, trochę nie rozumiem. Czy obsługa odłączania MUSI być obsłużona
w rules.d? Bo wygląda mi to tak, jakby po prostu nie wykonywały się komendy
które mają być odpalone na start...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"