problem z growisofs cd

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 30 Kwi 2008, 22:40:44 CEST

On Wed, 30 April 2008 20:54:15 +0200, Krystian Tomczyk wrote:

> A masz /dev/dvd? To pewnie link do poprzedniego sprzętu, którym był
> jakiś /dev/sdb albo coś... teraz powinno być raczej /dev/hda (hdb...
> czy gdzie tam masz podpięt nagrywarkę)

Eee, chyba jednak nie '/dev/hda'? Patrz na jego lsmod:

[...]
ata_piix                7172  16
libata                 46480  1 ata_piix
scsi_mod               77288  2 sd_mod,libata
[...]

Np. u mnie dwa napędy ATA:

$ lsmod | grep ata
pata_sis               10372  4
libata                 92656  1 pata_sis
scsi_mod               78604  7 sd_mod,libata,sg,st,usb_storage,sr_mod,scsi_wait_scan

$ ls /dev/dvd* -l
lrwxrwxrwx 1 root root 3 2008-04-17 19:15 /dev/dvd -> sr1
lrwxrwxrwx 1 root root 3 2008-04-16 17:58 /dev/dvdrw -> sr0

PS: Czegoś mu brakuje, ale nie znam się, to nie mam pojęcia czego.
    Ja u siebie, oprócz wpisu 'options libata atapi_enabled=1'
    w '/etc/modprobe.conf', niczego szczególnego nigdzie nie mam.

--
Dariusz Laskowski                        Dobre linuksowe nazwy to slrn, mutt,
darlas at post.pl                        gzip, hrnsz, ttmkfdir. Samogłoski