Samba + windows 2003 server

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 3 Sie 2008, 15:37:37 CEST

Dnia 2008-07-30, śro o godzinie 19:36 +0200, Mieszko Kaczmarczyk pisze:

> Nie wiem jak masz zorganizowany system - lecz być może wystarczy abyś na
> każdym kompie ustawił ten sam login użytkownika z tym samym hasłem a po
> logowaniu do autorun'a wpisał: net use n: 192.168.1.1/samba/katalog i
> wtedy przy kazdym logowaniu ludzie dostaną nową stację dysków n:

po to jest centralna uwierzytelnienie/udziały profiles i home/script logon w samba aby własnie w ten sposob nie robic

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org