Czcionki w aplikacjach gtk pod kde

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Pon, 4 Sie 2008, 11:45:49 CEST

Monday 21 of July 2008 19:37:46 Mieszko Kaczmarczyk napisał(a):

> Czcionki pod KDE zawsze lepiej wyglądały niż pod Gnome i to testowałem
> na iluśtam różnych dystrybucjach.
>
> To samo z Konquerorem - zawsze go używam zwłaszcza do wydruków.
>

> Miesiu

Nie mogę się z tobą z godzić jeszcze jakieś czas temu we wszystkich
aplikacjach miałem takie same czcionki identycznie wyglądające i w Konq i w
Firefoxie czcionki były renderowane tak samo. Dopiero ostatnio dokładnie po
tym jak zmieniłem firefoxa na iceweasel coś się zepsuło i nie wiem dlaczego
od razu we wszystkich aplikacjach gtk.

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838