[Ac] poldek

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 6 Sie 2008, 21:50:09 CEST

On Wed, Aug 06, 2008 at 09:38:18PM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako tomekol w vp.pl, wystukała:

> To co napisaleś uzyskuje się opcją --update-whole. Zresztą nie pytałem o to
> co napisane w man poldek tylko o znaczenie tego:
>
> skiptag s -

Wygląda to tak, jakby indeksy były generowane innym poldkiem niż jest w
Ac.

Co by się nawet zgadzało. Podglądając plik
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/updates/i686/packages.dir.gz zobaczymy
nagłówek zawierający m.in.:
# This file was generated by poldek 0.30 on Wed, 06 Aug 2008 18:02:27 GMT.

A w Ac mamy poldek-0.21. Stąd różnica.

A tag 's', jeśli dobrze podejrzałem, opisany jest w pkgdir/pkg_store.h:
#define PKG_STORETAG_SRCFN 's'

jest to 'source package filename'

Adam

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.