[Ac] poldek

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 6 Sie 2008, 23:09:58 CEST

On Wed, Aug 06, 2008 at 11:00:59PM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Adam Gołębiowski, wystukała:

> rozumiem, choć trapi mnie - to już nie jest tak, że na builder trafia soft z
> danej linii dystrybucji? No bo coś zbudowało tego poldka dla buildera?

Generowanie indeksów nie jest wykonywane przez builder, ale automatykę
na podstawowym ftp (serwer ep09). Podejrzewam, że był wykorzystywany
systemowy poldek, a czas jakiś temu ktoś zmigrował ten system z Ac do
Th.

Trzeba będzie podpytać glena.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.