roundcubemail-0.2-0.alpha.3.noarch

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 7 Sie 2008, 15:09:28 CEST

On Thu, 7 Aug 2008, Stacho Pal wrote:
> Używałem do tej pory roundcubemail-0.1.1-1.noarch
> i wszystko działało jak należy.
> Do testów zbudowałem roundcubemail-0.2-0.alpha.3.noarch,
> zainstalowałem i działa "połowicznie".

Okazało się że przeładowanie apache pomogło, ale też nie do końca.
Jak list jest mieszany, html z tekstem, np. ktos odpowiada z Lotusa
w htmlu, na mój list w tekście, to widać mój list w tekście i mój
nagłowek (cytowany) w htmlu, notomiast nie wyświetla się odpowiedź
ktosia, na wersji 0.1 ten sam list jest prawidłowo wyświetlany.
Tym razem w logach cisza. :(
--
pzdr
Stacho Pal