[TH] kde -> kde4 (th-test)

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Sie 2008, 14:18:59 CEST

Daniel Dawid Majewski:
> Czy istnieje jakiś specjalny sposób do upgrade kde ? Chciałbym zachować
> wszystkie zainstalowane pakiety w nowszych wersjach (kde4) i nie
> instalować tych których nie mam obecnie. Polecenie poldek --cmd ls -l
> kde* znam, tylko co dalej ? A może jakiś inny sposób ?

Nie wiem jak to tam jest faktycznie teraz z kde3 vs kde4 ale z dyskusjji
wynika, że jednak kde4 ma zastępować kde3 więc powinno wystarczyć zwyczajnie
`poldek --upgrade-dist`

Choć też nie jestem pewien czy dobrze Cię zrozumiałem dlatego polecam dodać
jeszcze dla testu opcję '-t' ;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic