Jak przejsc z Ac do Th

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 19 Sie 2008, 13:30:09 CEST

Dnia Tuesday 19 August 2008, Marcin Krol napisał:

Witam,

> Popieram rekami i nogami. Ac jak dla mnie jest nieuzywalne. Ja juz
> zmigrowalem wszystkie systemy na Titanium. Zastrzenie takie jak dla Th.
> Nie wszystko jest dostepne na ftp. Czasem trzeba cos sobie dobudowac z
> CVS lub dac znac to sie puszczi na buildery. Jedynie uzywania test nie
> zalecam.

Jedna rzecz mnie zastanawia: w jakim celu tworzone są 2 gałęzie (Th & Ti)
jednego PLD, skoro można by zająć się dopracowaniem jednego ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski