klonowanie bazy mysql do nowego systemu

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Wto, 26 Sie 2008, 12:16:03 CEST

Dnia Tue, 26 Aug 2008 12:12:17 +0200 Grzesiek Pycia <gzohop w gmail.com> napisał:

> Z tego co wiem to cały katalog
>
> /var/lib/mysql
>
> wtedy całość powinna działać, jak są takie same wersje mysql
>
> można chyba też pojedyńcze bazy kopiować z katalogu
> /var/lib/mysql/mysqldb/db
>
> ale tak tylko zgaduje ;)

To zadziała, aczkolwiek jest wbrew sztuce ;)
Jeśli już to robić, to najpierw wypadałoby położyć mysqla, skopiować pliki na zdalną maszynę (tam
też położony mysql), nadać im poprawne uprawnienia i odpalić mysqla.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |