Jak przejsc z Ac do Th

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Śro, 27 Sie 2008, 13:59:36 CEST

Bartosz Gołek pisze:
> ja nic nie wywalałem poszło w miarę bez problemów. Jedynie walczyłem z
> CUPS (którejś paczki zapomniałem wgrać) i z xorg (drugi link)

Już jestem po i piszę do was z TH. I tak musiałem ręcznie wyrzucić
prawie wszystkie pakiety X11. Zauważyłem również kilka ciekawych rzeczy:

Poldek nie wie jak się ma zachować tzn. wywołuje błąd gdy pakiety, które
aktualizuje są w tej samej wersji lub nowszej. Trzeba było to ręcznie
poprawić. A szkoda, bo mógłby automatycznie wymuszać instalację z repo TH.

Znalazłem również mały brak w zależnościach kdelibs, który zawiera w
sobie kdeinit. Ten wymaga biblioteki
libboost_system-gcc42-mt-1_35.so.1.35.0 znajdującej się w pakiecie
boost-system, która z kolei nie jest zasysana po zależnościach razem z
kdelibs.

Z kolei kdm miał problem ze startem, ponieważ coś w pliku
konfiguracyjnym z Ac mu się nie podobało. Trzeba ręcznie podmienić na
pliki z .rpmnew. I wszystko gra.

Reszta to kwestia gustu i własnej wizji: przejście na utf8, oczyszczenie
dysku, usuniecie niepotrzebnych pakietów.

Aha. Jeszcze jedno, warto by uzdolnić poldka do porównania listy
pakietów zainstalowanych z tymi dostępnymi w repo TH (tj. nowszego) i
pozwolenie na przeglądanie tej listy. Pozwala to na wyrzucenie pakietów,
które tylko dublują zawartość inaczej zorganizowanych pakietów nowszego
repo.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz