aktualizacja systemu problem z softRaidem

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 28 Sie 2008, 17:09:31 CEST

Dnia czwartek, 28 sierpnia 2008, Przemysław Backiel napisał:

> Witam przybysz z przyszłości :)
Znaczy się, że Ty?
Czy ja?
Czy ktoś inny?...
Bo na moje oko, to Ty jesteś z przeszłości, bo masz godzinkę trochę kopniętą
wstecz...
Jak możesz to rozwiń... :D

> pytanie:
> czy był upgrejd *kernela* i mdadm ?

No i też by się może mogło w końcu przydać zdradzenie tajemnicy jaki to jest
kontroler? (kontrolery?)

Pozdrowienia.
--
Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
W statusie linuxa jest wyprzeć monopol windowsa. To przecież zrozumiałe bo