co to robi: /etc/cron.d/kmod

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 28 Sie 2008, 22:53:58 CEST

Dnia czwartek, 28 sierpnia 2008, Przemysław Backiel napisał:
[...]
> mam kernel 2.6
> i tak mam na systemie po świeżej instalacji
>
> wywalić / zahaszować ten wpis?

Najlepiej wywal plik, będzie jeden mniej do przeglądania przez crona.

Swoją drogą ciekawe, skąd go masz, bo w Th żaden pakiet takiego pliku nie
zawiera:
poldek:/all-avail> search -f */kmod
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
No package matches '*/kmod'

Jakiś update z Ac? (tak, wiem, napisałeś, że po "świeżej instalacji")