dhcp i wolne ustalanie adresów

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 30 Sie 2008, 11:48:08 CEST

> W takim wypadku musisz się pobawić tcpdumpem. Wyłącz wszystkie regułki
> iptables, włącz dhcpd, włącz tcpdumpa i obejrzyj dokładnie jak wygląda
> na -vvv, czyli tcpdump -i eth1.100 -vvv i porównaj z wynikiem gdy
> włączysz firewalla. Najprawdopodobniej odrzucasz jakieś pakiety
> firewallem.
tak zrobie, choc nie wiem skad taki problem :(

zastanawiam sie jeszcze czy przypadkiem to nie jest problem po stronie
sieci (konfiguracji switchy)
przypadkiem to odkryłem, jak zobaczyłem ze terminal VoIP długo pobiera
adres :)

--
Przemysław Backiel