PLD-Live 2.0

Nie, 31 Sie 2008, 10:56:46 CEST

On Saturday 30 of August 2008, Pawel Kwiatkowski wrote:
> PLD-Live CD jest gotowe do pobrania z adresu:
> ftp://ep09.pld-linux.org/people/qwiat/pld-live_2.0_beta3-i686.iso

Wielkie dzieki i super !

> Zachęcam do testowania i zgłaszania uwag

Przy starcie:
pivot_root - invalid argument (nie wiem na ile to istotne)

W dmesgu braki symboli przy ładowaniu modułów:
ext3 - brak mb_cache_*

ehci_hcd, usb_storage - brak usb_

Z aplikacji brakuje mi:
lshw oraz konsole

Ogólnie to całego KDE, ale to już by była chyba rozpusta ;)

O ogólnie to wstało ładnie na jednej maszynie, będe testował dalej !
Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam !

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,