[Th] Ostatnia aktualizacja sterow NVidia

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 1 Gru 2008, 00:21:56 CET

Wednesday 26 of November 2008 14:39:30 Grzegorz Rajda napisał(a):
> Witam!

> Skoro działa to świetnie. tak się składa, że nie mam za dużo czasu
> ostatnio i muszę być pewny że śmiga przed upgradem :)
> Dziękuję!

Mam plyte asusa M3N78-EM ze zintegrowanym Geforcem 8300 i jest z tym
problem :/
Na poprzednich sterownikach (nie pamietam wersji, byly za czasow kernela
2.6.25) dzialalo mi cacy, teraz tez niby dziala ale tylko na D-sub.

Na HDMI jak uruchamiam xorga to obraz miga: 0,5 sekundy widac, 2 sekundy
czarno. Mialem tak na windowsie ale ktores tam sterowniki z kolei pomogly
(nie pamietam czy aktualizacja asusa czy instalilem oryginalne z nvidii).
W logu xorgowym cisza.

Moze ktos cos podpowie?

--
pozdrawiam,