x86_64 i 32bitowe programy

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 1 Gru 2008, 12:54:20 CET

Witam,

Czy jest jakieś faq/howto dotyczące odpalania aplikacji 32-bitowych pod
64bitowym PLD? Znalazłem tylko jakieś dyskusje na pld-users-pl, gdzie jest
m.in. mowa o jakimś gotowym tar.gz pełnym chrootem dla i686 - ale niczego
takiego na ftp nie znalazłem.

Na razie musiałem wrócić do starego obrazu AC - niestety wygląda na to, że
pod 64-bitowym systemem nijak się nie da używać drukarek brothera (a szkoda,
bo fajne są :(). Ponieważ chciałbym jednak mieć coś w miarę aktualnego, to
pomyślałem że może chociaż spróbuję zrobić chroot ia32 w którym byłby sam
cups... Ostateczność to postawienie mojego starego systemu w vmware, ale
tego chciałbym uniknąć.

Od czego zacząć?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"