x86_64 i 32bitowe programy

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 1 Gru 2008, 14:43:20 CET

On Mon, 1 Dec 2008, Piotr Pawłow wrote:

> Witam,
> Może do razu chroot to przesada... Ja u siebie zainstalowałem paczki multilib,
> a potem potrzebne mi 32-bitowe rzeczy (wine i te sprawy) poinstalowałem z
> repo i686.

Hmm, czyli są jakieś biblioteki 32bit do instalowania w x86_64?
Coś takiego dużo bardziej by mi odpowiadało, ale myślałem że nie istnieje -
ilekroć na pld-users się pojawiał temat 32+64 to mowa była o chrootach...

Czy chodzi o to?

poldek:/all-avail> ls *multilib*
gcc-c++-multilib-4.3.2-3.x86_64
gcc-fortran-multilib-4.3.2-3.x86_64
gcc-multilib-4.3.2-3.x86_64
gcc-objc-multilib-4.3.2-3.x86_64
libffi-multilib-4.3.2-3.x86_64
libffi-multilib-devel-4.3.2-3.x86_64
libffi-multilib-static-4.3.2-3.x86_64
libgcc-multilib-4.3.2-3.x86_64
libgfortran-multilib-4.3.2-3.x86_64
libgfortran-multilib-static-4.3.2-3.x86_64
libgomp-multilib-4.3.2-3.x86_64
libgomp-multilib-devel-4.3.2-3.x86_64
libgomp-multilib-static-4.3.2-3.x86_64
libmudflap-multilib-4.3.2-3.x86_64
libmudflap-multilib-devel-4.3.2-3.x86_64
libmudflap-multilib-static-4.3.2-3.x86_64
libobjc-multilib-4.3.2-3.x86_64
libobjc-multilib-static-4.3.2-3.x86_64
libstdc++-multilib-4.3.2-3.x86_64
libstdc++-multilib-devel-4.3.2-3.x86_64
libstdc++-multilib-static-4.3.2-3.x86_64

Podałem tu na liście przykład problemu z driverami brothera - zero
informacji o tym czego potrzebują, jedyny efekt to "no such file or
directory", strace nie mówił absolutnie nic więcej...

Na razie działam z powrotem na starym systemie - czy faktycznie wystarczą te
multiliby które mi znalazł poldek?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"