Cannot open root device na jajku powyżej 2.6.24

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Wto, 2 Gru 2008, 20:21:38 CET

Dnia wtorek, 2 grudnia 2008, Witek Firlej napisał:

> Tak. W taki sposób właśnie instalowałem.

Hmmm...
A jakie masz kontrolery i jak masz podłączone dyski do nich?
Bo w pierwszej wersji ładowałeś trzy moduły od różnych kontrolerów.
I jeśli dysków masz więcej niż dwa, to w zależności od kolejności ładowania
modułów, różne nazwy będą miały te dyski w dev...
Może to jest to?
I jeszcze jedno.
Dlaczego nie masz na dyskach z raidami partycji typu fd czyli Linux Raid Auto?
Nie wiem dokładnie czy to jest konieczne, ale może pomoże... :)

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Kochać człowieka, to znaczy mieć czas, nie spieszyć się, być obecnym dla niego
(Hans Burki)