Huawei E220

mitlox mitlox w op.pl
Śro, 3 Gru 2008, 02:41:03 CET

Grzesiek Sójka wrote:
> [...]
> lcp-echo-interval 65535
> updetach
>
> Potem "pppd call era " i już. Pamiętaj tylko, że ten skrypt zakłada, że
> masz zdjęty PIN z karty do blueconnecta. Jeśli nie chcesz zdejmować PINY
> to trzeba odhaszować linię #OK 'AT+CPIN=3289' tylko wpisz swój PIN
> zamiast 3289. Jest z tym kłopot. Podłąnczasz modem i łączysz się z
> netem. Skrypt wprowadzi PIN do modemu. Powiedzmy, że teraz się
> rozłączasz. Jeśli (bez odłączania modemu) spróbujesz połączyć się
> ponownie to odblokowany modem po ponownym wprowadzeniu PINu zwróci błąd.

Dziekuje Grzesiek. Prawie działa tylko mam jeszcze ten problem:

# pppd call era-connetct
DIALING... DSPA
Serial connection established.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/ttyUSB0
PAP authentication succeeded
Could not determine remote IP address: defaulting to 10.64.64.64
not replacing existing default route via 192.168.0.2
found interface eth0 for proxy arp
local  IP address 114.73.17.96
remote IP address 10.64.64.64
primary   DNS address 61.88.88.88
secondary DNS address 61.88.88.88

jeśli zrobiłem #defaultroute to dostaje to:

# pppd call era-connect
[...]
local  IP address 114.72.170.27
remote IP address 10.64.64.64
primary   DNS address 61.88.88.88
secondary DNS address 61.88.88.88

Ale Iceweasel nie otwiera żadnych stron bo moze to jest tym powodem
"found interface eth0 for proxy arp". Jesli E220 nie jest podłączone to
ja uzywam internet przes eth0 i gateway 192.168.0.2.

Co można zrobić żeby Iceweasel zadziałał?