ps ax i "H+"

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pią, 5 Gru 2008, 10:42:29 CET

Sławomir Paszkiewicz writes:

> a skill -9 rexslave albo killall rexslave nie pomaga?

Pomaga. Tylko co mozę znaczyć ten stan H+? I dlaczego ten proces pomimo
tego, że wykonał exit(EXIT_SUCCESS) pozostaje w tym stanie na liście?

stdin, stdout i stderr procesu digitcount jest przekierowane do
rexslave. Jest też pipe pomiędzy tymi procesami (rexslave i digitcount)
i to pipe się zrywa w momecie wywołanie exit() w digitcount...

Oba progamy są moje i pewnie ja coś źle robię i próbuję dojść co.

Problem pojawił się po upgrade z AC do TH.

pzdr,
--
Lukasz Michalski
pgp key: http://www.zork.pl/lm.asc