Huawei E220

mitlox mitlox w op.pl
Pią, 5 Gru 2008, 14:07:29 CET

Paweł Muszynski wrote:

> A czytałeś to, co powyżej?
Ops. NetworkManager za kazdym razam mi resolv.conf niszczył, aż go
wyrzuciłem.
# cat /etc/resolv.conf
nameserver 61.88.88.88
nameserver 213.191.92.84

# cat /etc/sysconfig/network
#GATEWAY=192.168.0.2
#GATEWAYDEV=eth0

# mknod /dev/ttyUSB0 c 188 0
# pppd call era-connect
DIALING... DSPA
Serial connection established.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/ttyUSB0
PAP authentication succeeded
Could not determine remote IP address: defaulting to 10.64.64.64
not replacing existing default route via 192.168.0.2
found interface eth0 for proxy arp
local  IP address 114.73.17.96
remote IP address 10.64.64.64
primary   DNS address 61.88.88.88
secondary DNS address 61.88.88.88

Dopiero jeśli wpisze to pod spodem działa internet.

# route add -net 10.0.0.0 netmask 255.0.0.0 ppp0
# route add default gw 10.64.64.64

Idzie to inaczej zrobić i jak można internet znowu wyłączyć?