Re: Cannot open root device na jajku powyżej 2.6.24

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pią, 5 Gru 2008, 16:14:08 CET

2008/12/5 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:

> Bingo to by było gdybyś znalazł jeszcze dlaczego jajko myli Twoją tablicę
> partycji z cumana/afds :-)

hmmm taa miło by było ;)

Właśnie... czy jest jakis inny sposób na wyłączenie tego CUMANA/AFDS
bez kompilacji jajka?

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.