oglądanie zabezpieczonych dvd

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Sob, 6 Gru 2008, 21:10:27 CET

Paweł Sikora wrote:

> yhm :)
> mplayer -nocache dvdnav://

No więc jest tak: Kupiłem dziecku oryginalną płytkę Wall-E i dvdnav coś
odtwarza tyle, że nie po kolei. To znaczy na płycie jest 99 tytułów i
każdy z nich ma ok 1.5h długości. Dowolny z nich składa się z kawałków
filmu poukładanych w losowej kolejności. Generalnie nie da się tego
oglądać. Mplayer przy starcie wyświetla:

libdvdnav: Unable to find map file '/home/users/grzes/.dvdnav/WALLE.map'

Czy ten plik by to jakoś poukładał?? Jeśli tak to skąd go wytrzasnąć?? A
może jest jakieś inne rozwiązanie/software do tego?? Bardzo zależy mi na
tym żeby to uruchomić na linuxie.

Pzdr