[TH] hocki klocki z eth0/eth1 - udev ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 8 Gru 2008, 08:52:30 CET

Dnia niedziela, 7 grudnia 2008, Grzesiek Pycia napisał:
[...]
> U mnie na udev-124-2 działa a na udev-132-4 jeden z interfejsów zostaje
> z renamed na koncu.

Sprawdź przez udevadm test, jak opisane powyżej, czy nie masz przypadkiem
dwóch regułek działających na tym samym urządzeniu i niepotrzebnie
powtarzających swoje czynności. Mi się tak raz zdarzyło.

Inna bajka - jeśli komp się źle podniesie, sprawdźcie proszę w dmesgu, czy
nie ma jakiegoś błędu udev-a. Bodajże na udev-132 miałem na kompie w pracy
segfaulty, gdy udevd miał zmienić nawę urządzenia - oczywiście, nie
zmieniał (pisałem o tym na liście).