Huawei E220

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 8 Gru 2008, 09:14:59 CET

On Monday 08 of December 2008 09:05:05 mitlox wrote:
> To jest mój skrypt (era-start.sh)do uruchomiania:
> /bin/mknod /dev/ttyUSB0 c 188 0

??? udev tego nie załatwia?

> /usr/sbin/pppd call era-connect
> /usr/sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

> Ale nie wiem jak ma wyglądać skrypt do kończenia połączenia i co masz na

Coś w rodzaju:
/usr/sbin/iptables -t nat -D POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE
/sbin/killall pppd

> myślę z "pulpicie aktywatory"?

Taka ikonka co jak się w nią kliknie, to się skrypt uruchamia :D

--
    .....        Pozdrawiam,                                             .....
  .....              Pawel Zuzelski                                    .....