openoffice.org3.spec

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 8 Gru 2008, 13:48:22 CET

Witam,

> Budował, budował ale nie zbudował. za każdym razem się wywalało.
Ponoć na chwilę obecną można zbudować, lecz się nie zainstaluje.

> a że budwa trwała po kilkanaście godzin (x86_64 - athloan64X2, 3GB Ram) to
> dałem spokój
Buildery (lub inne komputery-muły) są od takich rzeczy, szkoda zostawiać
maszynę domową do takich operacji.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski