[Th] Ostatni upgrade - brak wifi

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Śro, 17 Gru 2008, 18:27:25 CET

Dnia środa 17 grudnia 2008, Michal Kochanowicz napisał:

> Ja to wiem. Ale knetworkmanager mi się bardziej podoba, a jakoś nie
> czuję potrzeby upgrade NetworkManagera.

Jest w svn KDE branch roboczy knetworkmanagera na NM 0.7, wymaga update
dbus-qt3 do 0.9 (to zmienia głównie tyle, że potrzebny do kompilacji knm
program dbusxml2qt3 jest budowany i instalowany, na co trzeba w specu zrobić
poprawkę), ale pod koniec budowania jest jakiś kosmiczny błąd linkera:

/bin/sh ../../libtool --silent --tag=CXX   --mode=link
g++  -Wno-long-long -Wundef -ansi -D_XOPEN_SOURCE=500 -D_BSD_SOURCE -Wcast-align -Wchar-subscripts -Wall -W -Wpointer-arith -O2 -Wformat-security -Wmissing-format-attribute -Wno-non-virtual-dtor -fno-exceptions -fno-check-new -fno-common -DQT_CLEAN_NAMESPACE -DQT_NO_ASCII_CAST -DQT_NO_STL -DQT_NO_COMPAT -DQT_NO_TRANSLATION -DQT_CLEAN_NAMESPACE -DQT_NO_ASCII_CAST -DQT_NO_STL -DQT_NO_COMPAT -DQT_NO_TRANSLATION -UQT_NO_ASCII_CAST   -o
knetworkmanager -R /usr/lib -R /usr/lib -R /usr/lib -no-undefined
knetworkmanager.la.o libkdeinit_knetworkmanager.la
/usr/bin/ld: .libs/knetworkmanager: hidden symbol `__dso_handle'
in /usr/lib/gcc/i686-pld-linux/4.3.2/crtbegin.o is referenced by DSO
/usr/bin/ld: final link failed: Nonrepresentable section on output
collect2: ld returned 1 exit status
make[4]: *** [knetworkmanager] Błąd 1
make[4]: Opuszczenie katalogu
`/home/users/enleth/knetworkmanager/knetworkmanager/knetworkmanager-0.7/src'
make[3]: *** [all-recursive] Błąd 1
make[3]: Opuszczenie katalogu
`/home/users/enleth/knetworkmanager/knetworkmanager/knetworkmanager-0.7/src'
make[2]: *** [all-recursive] Błąd 1
make[2]: Opuszczenie katalogu
`/home/users/enleth/knetworkmanager/knetworkmanager/knetworkmanager-0.7'
make[1]: *** [all-recursive] Błąd 1
make[1]: Opuszczenie katalogu
`/home/users/enleth/knetworkmanager/knetworkmanager'
make: *** [all] Błąd 2

Właściwie jedyne co na ten temat znalazłem na google (w ogóle, prawie nic o
takim komunikacie nie ma), to żeby libtoolowi wymusić -shared - wtedy się
buduje, ale próba uruchomienia samego knetworkmanagera daje segfault pod
adresem, uwaga, 0x00000001. Ja się na tym linkerowym voodoo nie znam, nie
wiem nawet, czy problem jest w moim systemie, w PLD ogólnie, czy w kodzie
knm, więc jeśli ktoś bardziej zorientowany w temacie zrobi z tego
działającego RPMa, będę bardzo wdzięczny.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl