[TH] kde4 kmix i global hotkeys

Tomasz Kowalczyk kowalczt w tlen.pl
Śro, 17 Gru 2008, 22:37:05 CET

Witam,
Działają wam przyciski multimedialne w kde4 ? U mnie nie daje rady ustawić tak
kmixa żeby korzystał z globalnych klawiszy poprawnie.
Tzn. jak ustawie jako skróty lokalne dla kmixa klawisze VolumeUp/Down, to w
oknie wszystko działa, klawisze są rozpoznawane w xev normalnie.
Niestety nie działa opcja globalnych klawiszy, przez co nie mam możliwości
kontroli głośności ;(.
Dist: th,th-ready,th-test aktualne.
Klawiatura na USB Microsoft natural ergonomic 4k, ustawiona przez HAL.
Nie mam sekcji "Input device" w xorg.conf jak to cos zmieni.