[TH] PDA @WinCE

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 17 Gru 2008, 23:22:40 CET

On Wed, Dec 17, 2008 at 08:41:34PM +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Szymon Siwek i powiedziała :
> Windows CE 5.0 procesor ARM926T AT4X0A
> bieżące z TH :
> $ uname -ami
> Linux travelstorm 2.6.27.9-1 #1 SMP Sun Dec 14 10:19:30 UTC 2008 x86_64
> Intel(R)_Core(TM)2_Duo_CPU_____T5670__ w _1.80GHz PLD Linux

Łee, nic z tego nie wynika. Będę drążyć dalej.
U mnie załadowane są moduły:
rndis_wlan
rndis_host
cdc_ether
usbnet

> /dev/ttyUSB0 pojawia się i znika...
To urządzenie jest tworzone przez udev+ipaq? synce-odccm nie potrzebuje tego
urzędzenia (ani modułu ipaq).

A jeśli chodzię o WinCE - przeklikałeś się przez wszystkie interesujące
opcje połączenia USB?

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,