[TH] PDA @WinCE

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Czw, 18 Gru 2008, 12:57:59 CET

On Thu, Dec 18, 2008 at 09:11:16AM +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Szymon Siwek i powiedziała :
> Jako opcje mam w "Make New Connection:Direct Connection" ->
> Select a device:
> COM5 albo Serial Cable on USP2 Atlas Debugging
> Wygląda to na jakiś diallup
> Z kolei w "Control Panel/PC Connection properities" jest `Desktop @ 19200`
> Wychodzi na to, że jest to jakieś RS232 over USB...
> W rejestrze HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\USB i
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\USBFNSER są różne opcje, ale przecież połączenia
> z WinXP są bezproblemowe...

http://www.synce.org/moin/SynceInstallation/Fedora głosi:

- on the wm-5/6 pda, in Settings -> Connections -> USB Settings, select
"Transmission As Network Interface"

Jest u Ciebie coś takiego? Bo jeśli nie da się ustawić trybu rndis, to
będziesz musiał się łączyć używając trybu 'legacy' (o ile daje się to w
ogóle zrobić - mi się nie udało)

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,