Aktualizacja PLD - pilne

WK w.kier w farba.eu.org
Czw, 18 Gru 2008, 23:40:49 CET

Wiadomość od marteen:

############
> te dystrybucje i byl czas ze kiedy czlowiek mial problem to ludzie z tej listy pomagali a nie "nabijali" sie z problemu.
Marcinku.
Nap...asz trywialne pytania od jakichś 3-4 klat na tej liście.
Obsługa kontrolerów via ide (czyli hdX) we wszystkich innych
dystrybucjach też już dawno poszła do lamusa.
Wszędzie królują moduły/sterowniki pata.
Jako profesjonalny administrator co najmniej 2 serwerów powinieneś
doskonale o tym wiedzieć.
Jak przemigrować z ata na pata też.
I jeszcze strachy jak słynne "nie hulają mi gierki, bójcie się bo, jeśli
mi ich nie uruchomicie, to wrócę do windows".
Czy ty chłopie za grosz wstydu nie masz?
--
WK