[TH] PDA @WinCE

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pią, 19 Gru 2008, 15:20:20 CET

On Fri, Dec 19, 2008 at 02:15:48PM +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Szymon Siwek i powiedziała :
> Gdzie jest jakiś opis do legacy ?

Tak na szybko nie udało mi się znaleźć tylko tyle:
"There are two connection schemes you can use: newer rndis and legacy
serial-over-usb. rndis is done by the rndis_host driver, while the legacy
serial is done by the ipaq driver."

Życzę owocnych poszukiwań - a jak się uda uruchomić, to daj info.

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,