problem z montowaniem

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 21 Gru 2008, 18:01:21 CET

Dnia 2008-12-21, nie o godzinie 16:06 +0100, Witek Firlej pisze:

> Jasne, ze tak próbowałem :D Efekt - domaga sie podania fstype

> Nie działa. Zreszta partycja jest.
>
> Dokładnie ten sam pendrive montuje na pld na desktopie i problemu nie ma.
>
> I zastanawiam sie czego mi na lapku brakuje, ale pomysłu nie mam :D

Do usb są różne moduły (ohci ehci) kiedyś przestał mi działać aparat po
 usb jak był jeden z nich załadowany. Po wyładowaniu i załadowaniu
 drugiego zadziałał. Porównaj moduły na obu komputerach.
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl