gnome-menus-editor - co jest nie tak?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 1 Lut 2008, 07:20:44 CET

Dnia 31-01-2008, czw o godzinie 16:35 +0100, Marcin Banasiak pisze:

> Inaczej. gnome-menus powinno wymagać tego, w obecności czego było
> budowane.

Spróbuję gamina chociaż nie bardzo mam ochotę coś sknocić (to akurat
moja maszyna w robocie a nie chce mi się zostawać po godzinach). Albo po
prostu spróbuję zbudować sam gnome-menus.

Chyba że to problem troszkę nietypowej instalacji (atk i gail z 2.21,
at-spi i orca z trunk) - chociaż na Ubunciaku taka kombinacja działa...

> Problem nie będzie występował od GNOME 2.21, gdyż nastąpiło przejście z
> fam na gio.

W razie czego poczekam sobie na 2.22 - w sumie cała reszta mi działa a
jak do tej pory żyłem bez edytora, to jeszcze trochę pożyję :)

ethanak