titanium - budownie netatalk

WK w.kier w farba.eu.org
Sob, 2 Lut 2008, 16:14:25 CET

Wiadomość od Marcin Krol:

> Przeslij proponowany update speca na devel-pl :) Jak cos bedzie nie tak
> dostaniesz odpowiednie komentarze lub wskazowki, jak bedzie ok to ktos w
> wolnej chwili wrzuci do CVS :)

Mogę podrzucić speca komuś albo gdzieś, a lepiej diffa chyba.
To ze 3 linijki są.
I Patcha, który wygenerowałem.
Na pewno nie będzie ok, bo release wziąłem z czapy.
W poniedziałek posprawdzam jeszcze jak to działa.
Teraz nie mam dostępu - serwer to przeprowadzka z FC3 i musi działać od
razu wszystko, więc na razie czeka na dalsze ruchy wyłączony.
Muszę się koniecznie  jeszcze na devel zapisywać?

P.S. Mam też następną paczkę - logwatcha x86_64, czy będą następne
naprawdę nie wiem.
Ten jest "czysty".
Takie chcecie, żeby gdzieś podrzucać?
--