[th] intel wireless 2915abg

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 2 Lut 2008, 21:00:15 CET

On Sun, 27 Jan 2008, croolyc wrote:
> uruchomił ktoś tą kartę z wpa2?

Ja mam to w drugim laptopie od 2 lat.
Zero problemu z WPA2.
Wydajność - ~10Mbit. Więcej nie udało się uzyskać (ten sam AP na intel
4965 wyciaga 2x więcej)

> zbudowalem firmware z cvs, ale nie znajduje mi go

hhmm - właśnie ze zdziwieniem stwierdziłem, że w Th nie ma tego
firmware...
Poszło na buildery. Na pewno ta paczka jest sprawna.

> ciagle mówi ze 'firmware not found' cos w ten desen - nie widze teraz
> tego gdzie dodac ten firmware do initrd?

initrd? a po co?
To się dzieje przy ładowaniu modułu.

> prosiłbym o jakieś info jesli komuś działa

Działa, działa - moduł to ipw2200