Htaccess umarł? Co się urodziło?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 8 Lut 2008, 13:26:48 CET

Tomasz Witek nagli:

> To zalerzy czego od htaccesa oczekujesz:
>
> ja mam tak:
>
> apache-mod_auth-2.2.8-1
> apache-mod_auth_basic-2.2.8-1
> apache-mod_authn_file-2.2.8-1
> apache-mod_authz_groupfile-2.2.8-1
> apache-mod_authz_host-2.2.8-1
> apache-mod_authz_user-2.2.8-1
>

> i wiekszosc podstawowych rzeczy działa.

Ja już mam:
apache-mod_auth-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_auth_basic-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authn_file-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_dbm-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_default-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_groupfile-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_host-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_owner-2.2.8-1.x86_64
apache-mod_authz_svn-1.4.6-2.x86_64
apache-mod_authz_user-2.2.8-1.x86_64