To teraz trudniejsz chyba. PHP+MYSQL+UTF - migracja.

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 8 Lut 2008, 20:52:41 CET

WK pisze:
> A właśnie.
> Mam phpową księgowość (faktury).
> W sqlu baza + fpdf.
>
> Jak to przełożyć z cp1250 na utfa?
> Nie chodzi oczywiście o konwersję tekstu.
> W bazach poprzestawiałem gdzie się dało ("System kodowania znaków dla
> MySQL:  UTF-8 Unicode") z latin1_swedish (skąd to).
> I nic - krzoki.
>
> Przejrzałem skrypty - nie znalazłem żadnych konwerterów.
> Czy coś mogłem przeoczyć po prostu?
> Zgłupiałem już i zaczynam klikać chaotycznie na wszystkie strony świata.
>
> Może mi ktoś napisać jak to powinno być ustawione?

> [...]

Spróbuj dodać SET NAMES utf8 (albo utf-8 - nie pamietam)zaraz po
połaczeniu z bazą Mysql

Ja miałem jeszcze kiedyś problem z ładowaniem plików kodowanych utf8
przez phpMyAdmina - może to to.

Pawel