Jaki kontroler SATA na PCI?

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Sob, 9 Lut 2008, 17:36:35 CET

Michal Kochanowicz pisze:

> Jeszcze jedno ważne pytanie: jak zailane są dyski SATA? Czy można je
> jakoś podłączyć jeśli w obudowie jest tylko stary zasilacz z typowymi
> gniazdkami dla dysków ATA?
>
> Może to proste sprawy ale z racji na ograniczony dostęp do maszyny w
> której mam podłączyć ten dysk nie bardzo mogę sobie pozwolić na więcej
> niż jedno podejście :(

Kontroler coś ala to:
http://allegro.pl/item304539737_kontroler_sata_ii_pci_express.html

Widzę że sporo jest dostępnych na chipsetcie VIA, nie testowałem nie
wiem jak się sprawują, te są dość stabilne i nie sprawiające kłopotów.

Co do zasilania to masz przejściówki jak tutaj:
http://allegro.pl/item303738820__super_kabel_do_dysku_molex_sata_tanio_i_pewnie_.html

Takie i nie ma żadnych problemów.

Aukcje brane pierwsze z brzegu i nie mam żadnego interesu w podawaniu ich.

--
*|    / /  / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*