problem z initrd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 15 Lut 2008, 16:14:19 CET

Wieslaw Kierbedz pisze:
> Czyli jakby nie wykonywało komend z linuxrc?
Otóż to.

> No to skąd ostatni komunikat? Aha – z samego kernela.
"Kernel panic" to raczej z samego wnętrza kernela ;-)

> Rozpakuj i obejrzyj linuxrc.
Na oko wyglądał ok, ale szczegółowo mu się nie przypatrywałem.

> Czyli brak wsparcia dla initial ram disk w kernelu?

No ja podejrzewam coś w ten deseń. Tylko jak to wsparcie włączyć? Która
opcja za to odpowiada?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny