problem z initrd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 18 Lut 2008, 00:55:09 CET

Dnia Sunday 17 of February 2008, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> hm.. oczekujesz supportu do skompilowanego przez siebie jajka, na
> dodatek świeżego rc? ;)

Skoro już się okazało że to jest prawdopodobnie wina nowszego kernela to
oczekuję że jeśli ktoś miał podobne objawy to się odezwie, być może z
pomysłem na rozwiązanie problemu. A jeśli nikt nie próbował kompilować tego
kernela to liczyłem się z tym że odpowiedzi nie dostanę. Na pewno natomiast
nie oczekiwałem głupich komentarzy pisanych tylko dlatego że się komuś
nudziło.

> Nie obrażając nikogo - w tym przypadku niestety raczej pomyliłeś grupę.
Na początku myślałem że to jest związane z konfiguracją jajka, a nie z jego
nowszą wersją. Jakbym wiedział że to tu leży problem to bym pisał na
jakiś -devel, nie koniecznie nawet pldowy. A teraz zabieram się za szukanie
który commit zepsuł mi kernela...

Z mojej strony EOT.
--
Z poważaniem,