RescueCD na karcie CF?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 18 Lut 2008, 17:50:48 CET

On Sun, 17 Feb 2008, Jacek Osiecki wrote:

> Ech, najciemniej pod latarnią :) Sorry za dyscośtam... i dziękuję za pomoc :)

Hmm, albo opis jest niekompletny albo ja coś źle robię :(
Pojawia się napis "could not find kernel image: linux"

Na wszelki wypadek potem skopiowałem wszystko z katalogu isolinux,
i uruchomiłem syslinux /dev/sdb1 (tam była karta). Lista plików po syslinux:

boot.catalog  boot.msg  grub.exe  help.msg  initrd.ide  isolinux.bin
isolinux.cfg  ldlinux.sys  memdisk  memtest  rescue.cpi  vmlinuz

I nadal nie startuje...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"